tisdag 1 juni 2010

Ny inom bloggandet

Tjenare

Fredrik Johansson var namnet, är en galen fiskebroder från smålandskusten som inriktat mig på att enbart eller till stor del rikta fisket efter våran glupska predator ezox lucius. Som jag har jagat sedan barnsben och som har imponerat på mig med dess glupska aptit och ibland helt galna beteènde.

varför började jag då blogga?
ja en bra fråga, men svaret blir väll att det är kul att läsa andra fiskares bloggar och man kan ofta lära sig en hel del genom att bara läsa. Så varför inte, jag kanske kan lära er något:)
I denna blogg kommer ni att få följa med mig ut på havet i jakten på "det gröna guldet". Jag har jagat en 10 plussare i över 3 års tid med både jerk och mete. Men har bara lyckats att knipa 3 st över 9. Med en topp på 9.8 kg, tills i söndags.
men den turen och lite om mitt vårfiske kommer jag att skriva om ikväll...

Ni får gärna komma med kritik som kan göra sidan bättre samt om ni vill veta något annat!
mvh/jossi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar